Bartek - w ostatnim tygodniu
|
|
Swego czasu wysłałem telefon na wymianę ekranu (Xiaomi Mi 9). Po wymianie, 4-krotnie odsyłałem telefon do serwisu, gdyż wbudowany czytnik linii papilarnych nie działał. Według pracowników serwisu czytnik działał. Walka z serwisem trwała ponad 2 miesiące. Ostatecznie serwis stwierdził, że nie będzie pokrywał kosztów przesyłki, bo touch id u nich działa. W miedzy czasie kupiłem nowy sprzęt, a "naprawiony" telefon zostawiłem jako zastępczy. Ostatnimi dniami byłem zmuszony go używać, po dwóch dniach użytkowania dotyk w telefonie zupełnie przestał działać. Nie polecam! |
Magdalena S - w ostatnim tygodniu
|
|
Wszystko sprawnie załatwione w 3 dni. Wymiana obudowy z szybką w telefonie. Oczywiście wszystko zależne od zamówienia, na miejscu w godzinkę wykonana praca. Super polecam. |
Madzia Kaczyńska - tydzień temu
|
|
Wymiana szybki w Samsungu- szybko, dokładnie, cena do przyjęcia. Jestem bardzo zadowolona, polecam na 100%. |
Śmietankaa - miesiąc temu
|
|
Mega miły Pan który obsługuje, szybka naprawa bez jakiś udziwnień, jak najbardziej polecam, serwis zasługuje na 5 gwiazdek |
Krzysztof Herok - miesiąc temu
|
|
Samsung galaxy a70 zbita szyba i uszkodzony wyświetlacz.
Chłopaki ogarnęli wymianę w ok godzinę, dodam że wymiana wyświetlacza na orginał + szyba.
Cena spoko do zaakceptowania.
Szybko i profesjonalnie. Polecam |