Informacje o wysyłce
Oto informacje przydatne, gdy decydujesz się na wysyłkową naprawę telefonu w naszym serwisie:
Zapakuj solidnie telefon: owiń go najlepiej folią bąbelkową, a następnie umieść w kartonie starannie wypełniając przerwy bąbelkami lub zwiniętymi gazetami.
Gdy zamówisz już usługę naprawy, kurier przyjedzie do Ciebie w ciągu 24h, by odebrać Twój sprzęt. Od tego momentu zmierza on do SmartSerwis24.
Kiedy telefon jest już u nas, jak najszybciej zabieramy się za naprawę. W 90% przypadków jeszcze tego samego dnia odeślemy naprawiony telefon do Ciebie.
Serwis telefonów - cennik przesyłek kurierskich dot. usług serwisowych
InPost | płatność z góry | pobranie |
Paczkomaty w dwie strony zamówienie pow. 100 zł |
gratis | brak |
Paczkomaty w dwie strony | 26 zł | brak |
Paczkomaty w jedną stronę | 13 zł | brak |
kurier w dwie strony | 22 zł | 30 zł |
kurier w jedną stronę | 11 zł | 16 zł |
Kurier DHL | płatność z góry | pobranie |
tam i z powrotem | 30 zł | 40 zł |
w jedną stronę | 15 zł | 25 zł |
Sklep z akcesoriami do telefonów - cennik przesyłek kurierskich dot. e-sklepu
płatność z góry | pobranie | |
Paczkomaty | 11 zł | brak |
Kurier InPost | 13 zł | 16 zł |
Kurier DHL | 15 zł | 22 zł |
Wolisz wybrać inną firmę kurierską?
Istnieje taka możliwość, możesz dostarczyć urządzenie do naprawy we własnym zakresie, indywidualnie wybierając przewoźnika. Jednak SmartSerwis24 nie ponosi odpowiedzialności za takie przesyłki. Klient wysyła urządzenie na własne ryzyko i w jego gestii leży ubezpieczenie paczki. Dlatego rekomendujemy korzystanie z ww. firm kurierskich, z którymi współpracujemy od lat i ufamy w jakość ich usług. Wiemy, że Twój telefon jest bezpieczny.
Jeżeli jednak chcesz nadać telefon niezależnie to wyślij go na poniższy adres:
SmartSerwis24
ul. Truchana 30/1
41-500 Chorzów
tel. 799-998-252