Informacje o wysyłce

Oto informacje przydatne, gdy decydujesz się na wysyłkową naprawę telefonu w naszym serwisie:

Zapakuj solidnie telefon: owiń go najlepiej folią bąbelkową, a następnie umieść w kartonie starannie wypełniając przerwy bąbelkami lub zwiniętymi gazetami.


Gdy zamówisz już usługę naprawy, kurier przyjedzie do Ciebie w ciągu 24h, by odebrać Twój sprzęt. Od tego momentu zmierza on do SmartSerwis24.


Kiedy telefon jest już u nas, jak najszybciej zabieramy się za naprawę. W 90% przypadków jeszcze tego samego dnia odeślemy naprawiony telefon do Ciebie.

Serwis telefonów - cennik przesyłek kurierskich dot. usług serwisowych

InPost płatność z góry pobranie
Paczkomaty w dwie strony
zamówienie pow. 100 zł
gratis brak
Paczkomaty w dwie strony 26 zł brak
Paczkomaty w jedną stronę 13 zł brak
kurier w dwie strony 22 zł 30 zł
kurier w jedną stronę 11 zł 16 zł
Kurier DHL płatność z góry pobranie
tam i z powrotem 30 zł 40 zł
w jedną stronę 15 zł 25 zł

Sklep z akcesoriami do telefonów - cennik przesyłek kurierskich dot. e-sklepu

płatność z góry pobranie
Paczkomaty 11 zł brak
Kurier InPost 13 zł 16 zł
Kurier DHL 15 zł 22 zł

Wolisz wybrać inną firmę kurierską?

Istnieje taka możliwość, możesz dostarczyć urządzenie do naprawy we własnym zakresie, indywidualnie wybierając przewoźnika. Jednak SmartSerwis24 nie ponosi odpowiedzialności za takie przesyłki. Klient wysyła urządzenie na własne ryzyko i w jego gestii leży ubezpieczenie paczki. Dlatego rekomendujemy korzystanie z ww. firm kurierskich, z którymi współpracujemy od lat i ufamy w jakość ich usług. Wiemy, że Twój telefon jest bezpieczny.

Jeżeli jednak chcesz nadać telefon niezależnie to wyślij go na poniższy adres:

SmartSerwis24

ul. Truchana 30/1

41-500 Chorzów

tel. 799-998-252