Stosowane środki ostrożności podczas epidemii koronawirusa

Niezmiennie naprawiamy telefony z zachowaniem najwyższej jakości oraz higieny. Zapewniamy darmową wysyłkę uszkodzonego urządzenia do naszego serwisu z pomocą Paczkomatu InPost.

Jak wysłać telefon do SmartSerwis24?

Po złożeniu zamówienia na usługę lub produkt w naszym sklepie, na adres e-mail otrzymasz etykietę nadania.

Darmowa wysyłka paczkomatem do serwisu telefonów

Wydrukuj etykietę nadania.

 Otrzymaną etykietę wydrukuj i naklej na odpowiednio zabezpieczonej paczce z telefonem.

Sprawdź jak spakować przesyłkę.

Nadaj paczkę w Paczkomacie celem naprawy telefonu.

Nadaj paczkę z uszkodzonym telefonem w Paczkomacie. Zachęcamy, byś zainstalował sobie w telefonie aplikację InPost, która pozwala na zdalne otwieranie skrytek. Na ekranie paczkomatu wybierz odpowiednie opcje, zeskanuj kod etykiety, włóż paczkę do skrytki i gotowe! Nie zapomnij zamknąć drzwiczek.

Wymiana ekranu, naprawa szybki, diagnostyka telefonu, wymiana baterii itp.

Zadzwonimy lub napiszemy do Ciebie, kiedy telefon będzie naprawiony. Po dokładnych testach sprzętu solidnie i bezpiecznie zapakujemy Twoje urządzenie, by wróciło do Ciebie w doskonałym stanie.

Paczka zostanie odesłana do Paczkomatu, który wybrałeś. Znów możesz cieszyć się swoim telefonem!

Dowiedz się, jakie środki bezpieczeństwa stosujemy w związku z zagrożeniem COVID-19.