Brak produktów
Ilość:
Razem:
W koszyku znajduje się 0 produkty. W koszyku znajduje się 1 produkt.
Razem produkty: (brutto)
Razem dostawa: (brutto) Do ustalenia
Podatek: 0,00 zł
Razem: (brutto)
Możliwe jest otrzymanie telefonu zastępczego w naszym stacjonarnym punkcie.
Tak, jeżeli kupiłeś produkt jako konsument.
Podczas standardowej naprawy urządzenia Twoje dane nie zostaną usunięte. Będzie to jednak konieczne przy usuwaniu usterek oprogramowania. Jeśli konieczne będzie usunięcie danych i wgranie nowego oprogramowania, poinformujemy o tym fakcie przed przystąpieniem do naprawy.
Tak, na życzenie klienta wystawiamy fakturę VAT.
14 dni od dnia otrzymania przesyłki.
Czas potrzebny na naprawę urządzenia w każdym przypadku ustalamy indywidualnie. Średni czas naprawy to jeden dzień roboczy. W przypadku wymiany samej szyby, czas oczekiwania wynosi około 5 dni roboczych. Niektóre naprawy, po uprzednim umówieniu się, wykonujemy na miejscu. Zazwyczaj w ciągu maksymalnie 1 godziny.
Każda usługa jest objęta gwarancją od 3 do 6 miesięcy. Na akcesoria jest udzielana gwarancja do 24 miesięcy. W karcie produktu jest informacja o długości gwarancji.
Wymiana baterii Samsung Galaxy S23 Ultra trwa do 1 godziny.
Telefony naprawiamy na częściach oryginalnych i zamiennych.
Koszty przesyłki.
SmartSerwis24 Sp. z o.o W.Truchana 30/1 41-500 Chorzów mBank 28 1140 2004 0000 3002 8311 3759
- Płatność przy odbiorze. - Płatność przelewem tradycyjny w tytule przelewu proszę podać numer zamówienia. - Elektroniczne płatności Przelewy24, PayU. - Płatność kartą kredytową, płatne z góry przez system autoryzacji kart kredytowych.
Współpracujemy z przewoźnikami: - DHL - InPost
Zazwyczaj w przeciągu kilku dni od dnia otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy sprzedaży i zwrotu towaru.