Kto wymyślił naprawę na odległość? Dowiedz się więcej o serwisie Samsunga on-line w Smartserwis24

Serwis Samsung - naprawy na odległość

Naprawa na odległość jest nieodłączną częścią naszej pracy, dzięki klientom, którzy codziennie wysyłają swoje urządzenia do serwisu Samsunga on-line. Dla większości z Nas korzystanie z usług on-line jest czynnością już tak rozpowszechnioną, że nie zastanawiamy się nad tym, kto właściwie wymyślił naprawę na odległość? Zaskakujące fakty o tym, jak narodził się ten ogromy system sprzedaży towarów i usług internetowych znajdziesz w tym artykule! Zagłębimy się również w funkcjonowanie serwisu Samsunga i odkryjemy, przed Wami drodzy czytelnicy, interesujące szczegóły Naszej pracy!

Kiedy to wszystko się zaczęło?

Analizując i łącząc fakty związane z naprawą na odległość, trzeba zacząć od roku 1989 i powstania przeglądarek internetowych. To dzięki nim stało się możliwe komunikowanie się z innymi ludźmi na całym świecie i korzystanie z niezliczonych usług online. To Tim Berners-Lee stworzył sieć 35 lat temu, w wieku 33 lat, stając się geniuszem XXI wieku i rewolucjonizując świat. Ten brytyjski fizyk i programista, pracując dla Europejskiej Organizacji Badań Jądrowych (CERN) dążył do stworzenia bazy danych dla naukowców, która miałaby ułatwić im dostęp do informacji poprzez hipertekstowe łącza i połączone ze sobą komputery.

Zdolny programista szybko zaczął rozwijać sieć World Wide Web, wprowadził adres URL, aby nadać stronom adres, język HTML do ich wyświetlania i protokół HTTP do łączenia ich ze sobą.

Na co należy uważać korzystając z Internetu?

Pomimo wielu nagród, Tim Berners-Lee oświadczył w 2004 roku, że niczego nie wynalazł, mówiąc: ”Po prostu pożyczyłem wiele rzeczy, które już istniały i nieco je powiększyłem”. Genialny twórca zdawał sobie jednak sprawę z niebezpieczeństw: Myślę, że jednym z najbardziej niepokojących zagrożeń jest zawsze to, że ktoś przejmie kontrolę (...) Kontrola może oznaczać blokowanie, może oznaczać szpiegowanie ludzi, może oznaczać cenzurę (...)”. W dzisiejszych czasach, obserwujemy ponadto uzależnienie od internetu. Komiczny rysunek Andrzeja Mleczki doskonale przedstawia temat wejścia do świata Internetu, który bezgranicznie wciąga.

Korzystanie z internetu na rysunku Andrzeja Mleczo. O serwisie Samsunga on line.

Jak świat wykorzystał Internet do sprzedaży towarów i usług?

Pierwsza prawdziwa transakcja e-commerce miała miejsce w 1994 roku, wraz z pojawieniem się Internetu, jaki mniej więcej znamy dzisiaj. Dan Kohn, 21-letni przedsiębiorca sprzedał płytę CD z albumem Stinga znajomemu z Filadelfii, który użył swojej karty kredytowej, aby wydać 12,48 USD plus koszty wysyłki, w transakcji, która po raz pierwszy w historii była chroniona technologią szyfrowania. Witryna wymagała od klientów pobrania specjalnej przeglądarki w celu przeprowadzania bezpiecznych transakcji, stworzonej przez Philipa Zimmermanna, twórcy standardu szyfrowania PGP.

Jak to było z usługami na odległość oferowanymi przez SmartSerwis24

Oferując stacjonarne usługi Serwisu Samsung na Śląsku, SmartSerwis24 dążył do znacznie większego zasięgu i autonomii. Dlatego też, już 10 lat temu zrodził się pomysł stworzenia strony internetowej sprzedającej usługi napraw dedykowane komfortowi klientów i oszczędności ich czasu. Pomysł polegał na umożliwieniu im nie tylko pozostania w domu, ale także na uniknięciu kolejek, by czekać na diagnozę lub naprawę.

Typowy portret dzisiejszego klienta serwisu telefonów Samsung

Jeśli chodzi o postrzeganie Internetu, wydaje się, że istnieje wyraźna różnica pokoleniowa. Pozostaje prawdą, że wiek jest wyznacznikiem korzystania z Internetu, a z naszych obserwacji wynika, że nadal istnieje przepaść cyfrowa w wieku około 60 lat i więcej.  Czasami klienci dzwonią do nas, aby upewnić się, że poza logiem i stroną SmartSerwisu24 znajduje się ludzka twarz. Klienci dzwonią też, aby poprosić o poradę w sprawie usługi, którą zamierzają wykupić. Niektórzy nawet składają zamówienie jednocześnie rozmawiając przez telefon, co ich uspokaja. Zapewniamy pomoc na każdym etapie składania zamówienia na naprawę.

Ewolucja i rewolucja w usługach napraw on line

Korzystanie z usług naprawy w Internecie jest zupełnie czymś innym niż zakupy internetowe. Taki rodzaj usług, jak naprawa sprzętu elektronicznego, oznacza przejście na ”kolejny krok”: klienci muszą czuć się komfortowo z faktem wysyłki swojego telefonu i mieć poczucie bezpieczeństwa. Właśnie dlatego SmartSerwis24 wychodzi naprzeciw i zapewnia:

  1. Sprawne wyszukiwanie i kupowanie pożądanych usług napraw online za pomocą prostego panelu wybierz swoją naprawę.
  2. Ubezpieczenie przesyłek ze strony przewoźnika InPost lub DHL gwarantujące kwotę  wartości urządzenia.
  3. Gwarancję na usługę od 3 do 6 miesięcy. Na akcesoria jest udzielana gwarancja do 24 miesięcy.
  4. Uczciwe i konkurencyjne ceny zapewniające opłacalność naprawy. Jeśli cena naprawy przekracza wartość urządzenia, każdorazowo informujemy o tym klientów

Powiązane produkty