Nowy Calvin Klein telefonii komórkowej! 5 faktów o naprawie smartfonów Xiaomi

Czy wiecie o kim mowa, słysząc określenie „Calvin Klein telefonii komórkowej”? Nie trzymając dłużej w napięciu, wyjaśniam, że przydomkiem tym ochrzczony został Frank Nuovo, dawny projektant luksusowych telefonów marki Vertu. O ile marka ekskluzywnych sprzętów nie przetrwała, o tyle marka odzieżowa Kleina wciąż świeci triumfy. Co okazało się tajemnicą sukcesu Kleina? Będziecie zaskoczeni, ale o tym przeczytacie poniżej! W artykule tym pojawi się również temat 5 faktów o naprawie smartfonów Xiaomi, które sprawiają, że są coraz chętniej wybierane przez użytkowników na całym świecie!

O naprawie smartfonów Xiaomi. Jak połączyć unikatowość Vertu i użytkowość Xiaomi?

O naprawie smartfonów Xiaomi nasi eksperci wiedzą wszystko, począwszy od uszkodzeń mechanicznych, a skończywszy na zalaniu. Ponieważ podzespoły do smartfonów Xiaomi są ławo dostępne, nic nie stoi na przeszkodzie, by łatwo je wymienić. Sytuacja byłaby jednak znacznie trudniejsza w przypadku unikatów...

Co sądzicie o drogocennej biżuterii, pochodzącej sprzed 100 tysięcy lat? W moim osobistym przekonaniu, ma ona głównie wartość historyczną, a jako unikat, przede wszystkim muzealną. Jeśli jednak ten walor unikatowości próbuje się wprowadzić do rzeczy, które mają mieć charakter użytkowy - scenariusz może być tylko jeden: upadek.

Pierwszy telefon Vertu Signature został zaprezentowany publicznie 21 stycznia 2002 roku w Musée des Arts Décoratifs w Paryżu. Na prezentację zaproszono celebrytów i prasę. Firma wywołała zamieszanie, ponieważ był to pierwszy na świecie luksusowy telefon. Vertu Signature otrzymał między innymi platynową obudowę i szafirowe szkiełko. Koszt wynosił około 24 000 euro.

Vertu Signature Cobra o wartości 310 000 dolarów

O naprawie smartfonów Xiaomi. Zamożny klient indywidualny kontra sieć detaliczna

Każdy smartfon Xiaomi, tak nowy, jak i po naprawie, aby działać wymaga łatwiej dostępności podzespołów w sprzedaży detalicznej. Klasyczne modele telefonów Xiaomi są łatwo sprzedawane za pośrednictwem operatorów, ale w przypadku Vertu ten system nie działał - luksusowy telefon był poza zasięgiem przeciętnego konsumenta. W efekcie, zarząd zdecydował się na sprzedaż telefonów Vertu poprzez sklepy z biżuterią. Co zaskakujące, zamówienia na Vertu Signature okazały się znacznie większe niż oczekiwano...

O serwisie smartfonów Xiaomi i usterkach telefonów marki Vertu.

A zatem to nie brak popytu zdecydował o porażce, tylko awaryjność telefonów. Tym samym z produkcją również nie było już tak dobrze, ponieważ liczba usterek była zbyt wysoka. Vertu, aby przetrwać skupiło się na limitowanych, niezwykle drogich kolekcjach i efektywnym designie. Na przykład kolekcja Vertu Signature Kissho o tematyce japońskiej wydana w 2010 roku obejmowała tylko cztery telefony za 215 720 dolarów. Tymczasem, konkurencja skoncentrowała się na ulepszeniach technologicznych. W 2007 roku Steve Jobs wprowadził na rynek pierwszego iPhone'a, natomiast w 2008 roku pojawił się system operacyjny Android. Marka Xiaomi zadebiutowała w 2011 roku smartfonem Mi1, odnosząc sukces, dzięki konkurencyjnej cenie i wysokiej jakości.

Sukces Kleina i fiasko Nuovo

Calvin Klein, jako młody projektant nie porywał się na stworzenie pełnej linii ready-to-wear. Wystarczył mu jeden produkt – płaszcz, by zachwycić bogatego właściciela domu handlowego Bonwita Tellera. Zaintrygowany linią minimalistycznych trenczy, Teller złożył zamówienie na 50 tysięcy dolarów! Dziś, imperium Kleina nie tylko jest rentowne, ale też znane w każdym zakątku świata.

nadroższe_smartofny_na_świecie

Zdecydowanie o marce Vertu i Franku Nuovo tego powiedzieć nie możemy. Jednocześnie jednak, warto podkreślić, że Nuovo, jako wiceprezes i szef działu wzornictwa w firmie Nokia w latach 90. i 2000. zapoczątkował globalną rewolucję mobilną, a jego projekty, mimo że dostępne tylko dla najbogatszych są niepowtarzalne.

Sprzedaż smartfonów Xiaomi wciąż rośnie

Jako właściciel smartfona Xiaomi, należysz prawdopodobnie do wciąż rosnącej grupy użytkowników wybierających właśnie tę markę! Według statystyk Canalys, producent Xiaomi, ze swoją konkurencyjną ofertą produktów, uplasował się tuż za marką Samsung z dostawą na poziomie 42,3 miliona sztuk, osiągając udział w rynku na poziomie 15%.

Oto 5 faktów o zakupie i naprawie smartfona Xiaomi 14 Ultra

  1. Ekran Xiaomi Shield Glass jest zadowalający i wypada bardzo dobrze w testach wytrzymałościowych. Ewentualny koszt wymiany wyświetlacza, jest adekwatny to wartości urządzenia.
  2. Smartfon przy intensywnym i długim użytkowaniu mocno się nagrzewa, co może prowadzić do spadku wydajności, a także do zawieszania się aplikacji.
  3. Mimo, że masywny i ciężki, Xiaomi 14 Ultra jest szybki, także w kwestii łączności internetowej.
  4. Smartfon gromadzi kurz i brud, zwłaszcza wokół wyspy aparatów, co oznacza, że standard IP68 może z czasem okazać się zawodny.

Podsumowując, błędy w ocenie trendów rynkowych i kryzys pomysłów są wymieniane jako główne problemy Vertu. Analizując upadek tej marki, dochodzę ponadto do wniosku, że przede wszystkim Vertu Signature zabrakło dwóch kluczowych cech, które rządzą dzisiejszym rynkiem. Otóż dzisiejszy produkt nie tylko powinien, ale wręcz musi być budżetowy i … minimalistyczny. Pomimo, że Xiaomi 14 Ultra nie jest wolny od wad to wpisuje się we wspomniane trendy.