Kategorie

Częste pytania klientów

Czy wystawiacie faktury VAT?
Tak, na życzenie klienta możemy wystawić fakturę VAT.

Jak długo będzie trwała naprawa mojego urządzenia?
Czas potrzebny na naprawę urządzenia w każdym przypadku ustalamy indywidualnie. Zależy on od dostępności części oraz poziomu skomplikowania naprawy. Dbamy jednak o to, aby był on możliwie najkrótszy. Niektóre naprawy jesteśmy w stanie wykonać nawet na miejscu.

Czy podczas czynności serwisowych moje dane zostaną wykasowane?
Podczas standardowej naprawy urządzenia Twoje dane nie zostaną usunięte. Będzie to jednak konieczne przy usuwaniu usterek oprogramowania. Jeśli konieczne będzie usunięcie danych i wgranie nowego oprogramowania, poinformujemy o tym fakcie przed przystąpieniem do naprawy.

Jakie mogę zapłacić za naprawę?
Za wykonane naprawy można zapłacić za pomocą przelewu bankowego, korzystając z systemu Przelewy24 oraz za pobraniem przy odbiorze przesyłki u kuriera.
Dane do przelewu bankowego:
SmartSerwis24
Truchana 30/1,
41-500 Chorzów
Nr konta: 20 1160 2202 0000 0002 6367 6029
Bank Millennium

Czy możecie naprawić moje urządzenie na miejscu?
Tak, jest taka możliwość. Prosimy jednak o wcześniejszy kontakt telefoniczny pod numerem 799 998 252 w celu potwierdzenia dostępności części.

Jakie części zostaną użyte podczas naprawy mojego urządzenia?
Podczas wykonywania napraw korzystamy jedynie z oryginalnych części lub wysokiej klasy sprawdzonych zamienników. Przy niektórych usterkach oferujemy możliwość wybrania części oryginalnej lub zamiennika.

Czy zajmują się Państwo także sprzedażą akcesoriów tj. folie, szkła hartowane, pokrowce, ładowarki?
Tak, zachęcamy do zapoznania się z naszą ofertą w dziale Akcesoria. Jeżeli nie uda się znaleźć poszukiwanego akcesoria, prosimy o kontakt. Chętnie pomożemy.

Czy udzielacie gwarancji na użyte części oraz wykonana usługę?
Tak, udzielamy gwarancji na okres od 3 do 6 miesięcy na każdą część użytą podczas czynności serwisowych oraz samą usługę.

Czy otrzymam telefon zastępczy na czas naprawy?
Tak. Na czas naprawy otrzymasz od nas telefon zastępczy.

Jaki jest koszt przesyłki kurierskiej?
Koszt przesyłki zależy od wybranej formy płatności oraz wagi zamówienia. Pełny cennik dostępny jest tutaj.

Czy wykonujecie aktualizacje oraz naprawy oprogramowania?
Tak. W razie potrzeby pomożemy wykonać Ci aktualizację urządzenia oraz rozwiążemy problemy z oprogramowaniem. Zdejmiemy też SIM-Locka.

Czy naprawiacie zalane telefony i tablety?
Zajmujemy się naprawianiem zalanych urządzeń. W takim przypadku otrzymasz od nas 3 miesięczną gwarancję na wymienione części.

Czy mogę przynieść swoje części?
Tak, możesz przynieść nam swoje części. Wykonany na nich naprawę. W takim przypadku otrzymasz od nas tylko gwarancję na wykonaną usługę.