Kategorie

Częste pytania klientów

1. Czy wystawiacie faktury VAT?

Tak, na życzenie klienta.

2. Jak długo będzie naprawione moje urządzenie?

Wstępny czas realizacji usługi jest ustalany indywidualnie, w zależności od dostępności części lub poziomu skomplikowania naprawy.

3. Czy podczas czynności serwisowych moje dane zostaną wykasowane?

Jedynie przy usterce oprogramowania w urządzeniu. Jeżeli będzie konieczne wgranie nowego oprogramowania, poinformujemy klienta o tym fakcie przed rozpoczęciem naprawy.

4. Jakie są dostępne metody płatności?

- przelew bankowy:

Właściciel konta bankowego: SmartSerwis24 Dawid Przybylski, ul. Truchana 30/1, 41-500 Chorzów

Nr konta: 20 1160 2202 0000 0002 6367 6029

Bank Millennium

- Przelewy24: przy wyborze tej metody płatności, wpłata jest zaksięgowana w ciągu kilku minut

- za pobraniem: klient płaci za produkt/usługę kurierowi przy odbiorze przesyłki

5. Czy jest możliwość naprawy urządzenia na miejscu?

Jest taka możliwość, lecz prosimy o wcześniejszy kontakt telefoniczny pod numerem 799-998-252

6. Jakie części zostaną użyte podczas naprawy mojego urządzenia?

Korzystamy jedynie z części oryginalnych lub wysokiej klasy sprawdzonych zamienników. Przy niektórych usterkach klient ma możliwość wyboru części oryginalnej lub zamiennika.

7. Zajmują się Państwo także sprzedażą akcesoriów tj. folie, szkła hartowane, pokrowce, ładowarki?

Tak, zachęcamy do przejrzenia naszej oferty w dziale "Akcesoria". Jeżeli nie udało się znaleźć poszukiwanego akcesoria, prosimy o kontakt.

8. Czy udzielana jest gwarancja na użyte części oraz wykonana usługę?

Na każdą użytą część podczas czynności serwisowych oraz samą usługę udzielamy gwarancji od 3 do 6 miesięcy.