Reklamacja towaru
Formularze dotyczą tylko zakupionych produktów.
Usługi prosimy reklamować w sekcji serwis - reklamacje.
Niniejsza procedura ma zastosowanie do:
- roszczeń z tytułu gwarancji,
- roszczeń z tytułu rękojmi.
Zgłoszenie wady towaru przez Klienta i wszczęcie procedury reklamacyjnej następuje z chwilą otrzymania przez SmartSerwis24 oświadczenia Klienta o zgłoszeniu wady towaru oraz wadliwego towaru. Zgłoszona wada podlega weryfikacji przez Serwis, który stwierdzi czy usterka nie nastąpiła z winy Klienta.
SmartSerwis24 rozpatruje reklamacje w ciągu:
- 14 dni od otrzymania oświadczenia klienta i towaru – w przypadku gwarancji,
- 28 dni roboczych od otrzymania oświadczenia Klienta i towaru – w przypadku roszczeń z tytułu rękojmi.
Zwrot towaru w ramach procedury reklamacyjnej jest bezpłatny.
Sposób dostarczenia sprzętu w ramach procedury reklamacyjnej:
- Klient może wysłać sprzęt na koszt SmartSerwis24 za pośrednictwem paczkomatów, pod warunkiem, iż zostanie poprawnie wypełniony formularz zgłoszenia reklamacji.
- Klient może również reklamować towar osobiście w salonie.
- W celu przeprowadzenia procedury reklamacyjnej Klient powinien dostarczyć towar w oryginalnym, fabrycznym, opakowaniu, w którym towar został odebrany przez Klienta, wraz ze wszystkimi elementami dostarczonymi Klientowi lub w opakowaniu zastępczym, które będzie zapewniało odpowiedni poziom ochrony towaru podczas transportu.
- Po przesłaniu prawidłowo wypełnionego na stronie formularza Klient otrzyma wiadomość mailową, w której w załączniku będzie znajdować się link do szybkich zwrotów paczkomatów InPost.
Adres wysyłki:
SmartSerwis24 – zwroty
ul.W.Truchana 30/1
41-500 Chorzów