Samsung Galaxy S22 Ultra wymiana wyświetlacza

Kategoria: Serwis Samsung

Na poniższej stronie znajdziesz usługę serwisową dla smartfona Samsung Galaxy S22 Ultra. Podana cena obejmuje zarówno koszty wymiany wyświetlacza z ramką (lub bez ramki), a także odpłatność za nowy oryginalny wyświetlacz. Naprawy realizujemy w serwisie telefonów w Chorzowie w 60 minut! Naprawa wysyłkowa trwa już od 3 dni roboczych, za pośrednictwem paczkomatów lub kuriera.

1 080,00 zł brutto

Zapytaj o naprawę

Zapytaj o naprawę

Samsung Galaxy S22 Ultra wymiana wyświetlacza

Samsung Galaxy S22 Ultra wymiana wyświetlacza

* - Pola wymagane

Anuluj

Opis usługi

Wymiana wyświetlacza w Samsung Galaxy S22 Ultra

Samsung Galaxy S22 Ultra został wyposażony w nowoczesny wyświetlacz Dynamic AMOLED o rozdzielczości 6,8 cala, który oferuje niesamowitą jakość obrazu i płynność działania. Niestety, każdy wyświetlacz może ulec uszkodzeniu w wyniku upadku, uderzenia, czy też innych mechanicznych zdarzeń losowych.

SmartSerwis24 oferuje nowy, oryginalny wyświetlacz z ramką (i bez ramki, jeśli nie została uszkodzona), a także z oryginalnymi sklejkami. Korzystając z naszych usług możesz być pewny, że Twój Smartfon wróci do Ciebie w dokładnie takim stanie, jak przed uszkodzeniem ekranu! Z Nami nie ryzykujesz utraty danych, a także zyskujesz oryginalne części, najwyższej jakości. Oferujemy ekspresowe usługi – w niespełna godzinę wymienimy Twój wyświetlacz w S22 Ultra, jeśli skorzystasz z serwisu stacjonarnego.

Ile trwa wymiana wyświetlacza w Samsung Galaxy S22 Ultra?

Wymianę wyświetlacza w smartfonie Smartfon przeprowadzimy w naszym serwisie smartfonów w Chorzowie w niespełna godzinę. W przypadku dzielącej Cię dużej odległości od serwisu w Chorzowie, proponujemy naprawę wysyłkową. Czas naprawy trwa od 3 dni roboczych. Po zakupie usługi wymiany wyświetlacza w Smartfon otrzymasz szczegółowe informację dotyczące wysyłki smartfona do naszego serwisu.

Przebieg wymiany wyświetlacza w Samsung Galaxy S22 Ultra

Po zarejestrowaniu urządzenia w serwisie, jeden z naszych doświadczonych techników przystępuje do naprawy. Proces wymiany wyświetlacza obejmuje precyzyjne usunięcie uszkodzonego modułu i montaż nowego, oryginalnego wyświetlacza. Po montażu nowego wyświetlacza Dynamic AMOLED, smartfon zostaje dokładnie sprawdzony. Nasi specjaliści zawsze upewniają się, że ekran po wymianie działa prawidłowo. Dodatkowo, przeprowadzają testy serwisowe urządzenia, aby mieć pewność, że Samsung Galaxy S22 Ultra działa prawidłowo.

Serwis Samsung Chorzów
Wymiana wyświetlacza Samsung

Dlaczego warto wymienić wyświetlacz w Samsung Galaxy S22 Ultra w SmartSerwisie24?

Wymieniając wyświetlacz w naszym serwisie, zyskujesz:

  • Oryginalne części zamienne – w naszym serwisie używamy wyłącznie oryginalnych części producenta Samsung od sprawdzonych dostawców. Dzięki temu masz pewność, że Twój telefon będzie działał jak nowy.
  • Profesjonalną obsługę – nasz zespół składa się z wykwalifikowanych techników z dużym doświadczeniem w serwisowaniu urządzeń Samsung i nie tylko, co gwarantuje satysfakcjonujący rezultat.
  • Szybki czas realizacji – wiemy jak ważny jest smartfon w codziennym życiu prywatnym, jak i zawodowym, dlatego czas naprawy nie przekracza godziny.
  • Gwarancję – na każdą wymianę oryginalnego wyświetlacza udzielamy 6-miesięcznej gwarancji, co daje Ci pewność, że usługa wymiany wyświetlacza została wykonana prawidłowo.
  • Dodatkową ochronę – możemy zabezpieczyć Twój ekran produktami 3MK, aby wyświetlacz w Twoim smartfonie był zabezpieczony na długi okres.

Dlaczego warto wymienić wyświetlacz w Twoim Samsung Galaxy S22 Ultra?

  • Wymieniając wyświetlacz, zyskujesz zachowane w nim dane, jeżeli nie zrobiłeś kopii zapasowej.
  • Dbasz o środowisko, ponieważ naprawiając pomagasz zmniejszyć ilość odpadów i oszczędzać zasoby naturalne.
  • szczędzasz na zakupie nowego urządzenia, bo flagowe smartfony Samsunga utrzymują swoją wartość rynkową przez kilka dobrych lat, a parametry urządzenia są na tyle mocne, że możesz śmiało korzystać z niego przez długie lata.

Aby zamówić wygodną naprawę telefonu realizowaną na odległość, kieruj się poniższymi wskazówkami:

    1. Po zakupie usługi serwisowej na wskazany przez Ciebie adres e-mail zostanie wysłana informacja, jak wysłać urządzenie do naszego serwisu.
    2. Możesz wybrać usługę transportu paczki wysyłanej za pośrednictwem paczkomatów InPost lub bezpośrednio przez kuriera.
    3. Wszystkie przesyłki są adekwatnie ubezpieczone do wartości urządzenia, a paczki w naszym serwisie są dokładnie zabezpieczone.
    4. Będziesz informowany na bieżąco o statusie wysyłki i naprawy.
    5. W przypadku pytań, możesz się z nami skontaktować telefonicznie lub e-mailowo.

Dane katalogowe

Indeks
Producent
Model smartfona S22 Ultra
Usługa z częściami oryginalnymi 6 miesięcy gwarancji

Akcesoria

Pliki do pobrania

Komentarze

Napisz recenzję