Kategorie

Zwroty i reklamacje

Składanie reklamacji

W celu złożenia reklamacji, postępuj zgodnie z poniższymi krokami:

1. Formularz zwrotu/reklamacji
Wypełnij formularz zwrotu/reklamacji i dołącz go do przesyłki. Dokument powinien zawierać następujące dane: imię i nazwisko, adres e-mail lub adres do korespondencji, nr telefonu, wskazanie numeru produktu i przyczyna reklamacji, data zakupu oraz wystąpienia wady. Formularz reklamacyjny znajdziesz tutaj.

2. Odesłanie produktu
Składając reklamację prosimy o odesłanie produktu wraz z kartą gwarancyjną.

3. Wysyłka
Reklamowany produkt należy wysłać na adres:
SmartSerwis 24
W. Truchana 30/1
41-500 Chorzów

4. Reklamacje

Wszystkie reklamacje są rozpatrywane do 14 dni roboczych od otrzymania przesyłki z urządzeniem. W przypadku pozytywnego rozpatrzenia reklamacji, urządzenie zostaje odesłane do klienta na koszt serwisu.

Zwrot towaru


Zgodnie z obowiązującym prawem, masz 14 dni na zwrot towaru. Aby odstąpić od umowy i zwrócić zakupiony u nas produkt, wypełnij potrzebne oświadczenie i wyślij go na nasz adres wraz ze zwracanym produktem/produktami:

SmartSerwis 24
W. Truchana 30/1
41-500 Chorzów

Do paczki z oświadczeniem i zwracanym produktem/produktami dołącz także wszystkie otrzymane z nim/nimi akcesoria oraz kartę gwarancyjną i paragon lub fakturę.