Serwis czynny od poniedziałku do piątku 10:00 - 18:00, w soboty 9:00 - 14:00
Brak produktów
Ilość:
Razem:
W koszyku znajduje się 0 produkty. W koszyku znajduje się 1 produkt.
Razem produkty: (brutto)
Razem dostawa: (brutto) Do ustalenia
Podatek: 0,00 zł
Razem: (brutto)
Tak, na życzenie klienta wystawiamy fakturę VAT.
Czas potrzebny na naprawę urządzenia w każdym przypadku ustalamy indywidualnie. Średni czas naprawy to jeden dzień roboczy. W przypadku wymiany samej szyby, czas oczekiwania wynosi około 5 dni roboczych. Niektóre naprawy, po uprzednim umówieniu się, wykonujemy na miejscu. Zazwyczaj w ciągu maksymalnie 1 godziny.
Podczas standardowej naprawy urządzenia Twoje dane nie zostaną usunięte. Będzie to jednak konieczne przy usuwaniu usterek oprogramowania. Jeśli konieczne będzie usunięcie danych i wgranie nowego oprogramowania, poinformujemy o tym fakcie przed przystąpieniem do naprawy.
- Płatność przy odbiorze.
- Płatność przelewem tradycyjny w tytule przelewu proszę podać numer zamówienia.
- Elektroniczne płatności Przelewy24, PayU.
- Płatność kartą kredytową, płatne z góry przez system autoryzacji kart kredytowych.
SmartSerwis24 Sp. z o.o
W.Truchana 30/1
41-500 Chorzów
mBank 28 1140 2004 0000 3002 8311 3759
Telefony naprawiamy na częściach oryginalnych i zamiennych.
Każda usługa jest objęta gwarancją od 3 do 6 miesięcy. Na akcesoria jest udzielana gwarancja do 24 miesięcy. W karcie produktu jest informacja o długości gwarancji.
Możliwe jest otrzymanie telefonu zastępczego w naszym stacjonarnym punkcie.
Tak, jeżeli kupiłeś produkt jako konsument. Pobierz formularz zwrotu.
14 dni od dnia otrzymania przesyłki.
Koszty przesyłki.
Zazwyczaj w przeciągu kilku dni od dnia otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy sprzedaży i zwrotu towaru.