Zwrot towaru
Formularze dotyczą tylko zakupionego towaru.
Usługi prosimy reklamować w sekcji serwis - reklamacje.
Zwrot towaru zakupionego przez konsumenta:
Jeśli dokonałeś zakupu przez Internet, telefon lub e-mail – masz możliwość zwrotu produktu w ciągu 14 dni bez podania przyczyny. Całą procedurę zwrotu znajdziesz poniżej.
Jeśli chcesz dokonać zwrotu jako konsument.
- Możesz dokonać zwrotu w ciągu 14 dni od otrzymania towaru.
- Wypełnij i prześlij formularz odstąpienia wraz z towarem.
- Koszty przesyłki pozostają po Twojej stronie.
- Koszt zakupu zwrócimy w tej samej formie, w jaki zapłaciłeś wcześniej.
Zwrot towaru zakupionego przez (przedsiębiorstwo lub instytucję)
Jeśli dokonałeś zakupu jako nie konsument, czyli na firmę, instytucję lub w celach związanych z działalnością gospodarczą, lub zarobkową, masz możliwość zwrotu produktu zgodnie z regulaminem zwrotów dla podmiotów gospodarczych.
Jeśli chcesz dokonać zwrotu:
- Zapoznaj się z regulaminem zwrotów dla podmiotów gospodarczych Regulamin
- Wypełnij i odeślij formularz zwrotu dla firm.
- Czekaj na decyzję. Informację w tej sprawie otrzymasz na wskazany w zgłoszeniu adres e-mail.
- Prześlij do nas wypełniony formularz wraz z towarem.
- Koszty przesyłki pozostają po Twojej stronie. Koszt zakupu zwrócimy w formie przelewu.
Ponosisz bezpośrednie koszty zwrotu zakupionego towaru. Nie przyjmujemy więc przesyłek za pobraniem.
Zwracany towar prześlij na poniższy adres.
SmartSerwis24 – zwroty
ul.W.Truchana 30/1
41-500 Chorzów