Zwrot towaru

Formularze dotyczą tylko zakupionego towaru.

Usługi prosimy reklamować w sekcji serwis - reklamacje.

Zwrot towaru zakupionego przez konsumenta:

Jeśli dokonałeś zakupu przez Internet, telefon lub e-mail – masz możliwość zwrotu produktu w ciągu 14 dni bez podania przyczyny. Całą procedurę zwrotu znajdziesz poniżej.


Jeśli chcesz dokonać zwrotu jako konsument.

  • Możesz dokonać zwrotu w ciągu 14 dni od otrzymania towaru.  
  • Wypełnij i prześlij formularz odstąpienia wraz z towarem.
  • Koszty przesyłki pozostają po Twojej stronie.
  • Koszt zakupu zwrócimy w tej samej formie, w jaki zapłaciłeś wcześniej.

Zwrot towaru zakupionego przez (przedsiębiorstwo lub instytucję)

Jeśli dokonałeś zakupu jako nie konsument, czyli na firmę, instytucję lub w celach związanych z działalnością gospodarczą, lub zarobkową, masz możliwość zwrotu produktu zgodnie z regulaminem zwrotów dla podmiotów gospodarczych.

Jeśli chcesz dokonać zwrotu:

  • Zapoznaj się z regulaminem zwrotów dla podmiotów gospodarczych Regulamin
  • Wypełnij i odeślij formularz zwrotu dla firm.
  • Czekaj na decyzję. Informację w tej sprawie otrzymasz na wskazany w zgłoszeniu adres e-mail.
  • Prześlij do nas wypełniony formularz wraz z towarem.
  • Koszty przesyłki pozostają po Twojej stronie. Koszt zakupu zwrócimy w formie przelewu.

Ponosisz bezpośrednie koszty zwrotu zakupionego towaru. Nie przyjmujemy więc przesyłek za pobraniem.

Zwracany towar prześlij na poniższy adres.

SmartSerwis24 – zwroty

ul.W.Truchana 30/1
41-500 Chorzów

<powrót