Naprawa na odległość

Smartserwis24 to serwis znajdujący się w Chorzowie, który na swojej platformie serwisowej świadczy usługi naprawy na odległość. Poniżej przeczytasz, jak wygląda naprawa na odległość. Ceny podanych napraw są cenami brutto i są umieszczone bezpośrednio przy konkretnej naprawie.

Opłata zawiera w sobie zarówno koszt usługi, jak i koszt wynikający z zakupu części użytych do naprawy. W naszym sklepie serwisowym, poza sprawdzeniem ceny i naprawy, możesz także zamówić interesującą Cię usługę. Gwarantujemy, że zamówienie odbywa się szybko i wygodnie! Wystarczy, że wybierzesz konkretny model smartfona lub wypełnisz formularz Zamów naprawę.

Krótka instrukcja zamówienia naprawy na odległość dla Twojego smartfona

Jeśli znasz usterkę swojego smartfona i nie możesz przyjechać osobiście, naprawa na odległość jest dla Ciebie! Wystarczy przejść kilka poniższych kroków, aby zamówić naprawę. Po znalezieniu swojego modelu smartfona z rozwijanej listy, zlokalizowanej obok koszyka, wybieramy rozpoznane uszkodzenie smartfona:

Jak wybrać usługe naprawy w Smartserwis24

Naprawa na odległość w przypadku, jeśli nie znasz usterki

Masz prawo nie znać swojej usterki! Wychodząc naprzeciw Twoim oczekiwaniom, możesz wybrać darmową diagnozę lub skorzystać z formularza, zgłaszając naprawę na odległość:

Zgłoszenie naprawy

Nasi eksperci zajmą się resztą. Wycenimy Twoje urządzenie i poinformujemy Cię o kosztach naprawy.

Ważne informacje dla Ciebie – poznaj zasady etyczne SmartSerwis24

W SmartSerwis24 nasze zaangażowanie w jakość i uczciwość jest w centrum wszystkiego, co robimy! Działamy zgodnie z naszą polityką: naprawiamy telefony w sposób profesjonalny i skuteczny, co ma znaczenie dla naszych klientów i naszych pracowników. Dlaczego? Bo to właśnie nasi serwisanci mają z Tobą kontakt! Ponadto, warto wiedzieć, że:

  1. Nigdy nie naprawiamy smartfonów bez Twojej zgody.
  2. Nie usuwamy danych z urządzenia bez konsultacji z Tobą.
  3. Zawsze przesyłamy kosztorys naprawy to Twojej akceptacji (będziesz wiedział co naprawiamy, a także jakie będą koszty naprawy).

Jak wygląda wysyłka do naszego pogwarancyjnego serwisu telefonów w Chorzowie?

Gdy zakupisz usługę poprzez nasz sklep internetowy, na wskazany adres e-mail otrzymasz zapytanie dotyczące szczegółowych informacji, takich jak:

  • podanie zabezpieczenia blokującego ekran w celu sprawdzenia urządzenia (jeśli posiadasz smartfona Samsung, zachęcamy do włączenia opcji konserwacji, która pozwoli nam sprawdzić urządzenie bez zdejmowania blokady telefonu),
  • wpisanie koloru urządzenia (takie dane mogą przyspieszyć wymianę wyświetlacza, klapki czy ramki). Pytania będą spersonalizowane w zależności od wybranego rodzaju naprawy.

Ubezpieczenie przesyłki i przewoźnicy w naprawach na odległość

Każda paczka jest ubezpieczona, co pozwala skutecznie chronić jej zawartość i ubiegać się o zwrot kosztów w przypadku uszkodzenia, utraty lub kradzieży. Wysyłając paczkę za pośrednictwem InPost, masz gwarancję, że przewoźnik uwzględnia zryczałtowane odszkodowanie w przypadku utraty, kradzieży lub uszkodzenia, niezależnie od tego, czy paczka zostanie dostarczona do punktu odbioru, czy do domu. Wszystkie szczegóły dotyczące odszkodowań za utratę, ubytek lub uszkodzenie przesyłek znajdziesz w regulaminach dostępnych na stronie InPostu".

Jeśli wybierzesz przewoźnika InPost paczkomaty: wejdź na stronę https://szybkiezwroty.pl/pl, następnie wybierz nasz serwis SmartSerwis24 i oddaj przesyłkę do najbliższego paczkomatu za pomocą kodu. Pamiętaj, że odsyłamy naprawione smartfony do tych samych paczkomatów, jeżeli nie wskażesz innego.

Jeśli wybierzesz przewoźnika InPost kurier: na wskazany w zamówieniu adres e-mail otrzymasz etykietę, którą po wydrukowaniu, dołączysz do przygotowanej paczki.

Nie wahaj się i wybierz naprawę na odległość ze SmartSerwis24!