Kategorie

Serwis telefonów online

Door-to-door - SmartSerwis24

SmartSerwis24.pl zapewnia swoim klientom naprawę za pośrednictwem sklepu internetowego. Chcesz skorzystać z naszej usługi serwis telefonów online? Jeśli potrafisz samodzielnie zdiagnozować usterkę w swoim telefonie to wystarczy, że korzystając z naszego sklepu wybierzesz konkretną usługę dla Twojego modelu telefonu, a następnie dokonasz jej zakupu. Jeśli nie wiesz co mogło zostać uszkodzone proponujemy skorzystanie z opcji darmowej diagnozy urządzenia.

Jak wygląda kwestia przesyłki?

Gdy wybierzesz odpowiednią usługę, przy finalizacji zamówienia otrzymasz możliwość wyboru pomiędzy skorzystaniem z naszej firmy kurierskiej lub samodzielnego nadania przesyłki z uszkodzonym urządzeniem. W przypadku wysyłki własnym kurierem nasz serwis nie odpowiada za przesyłkę. Decydując się na pierwszą opcję nie będziesz musiał martwić się o szukanie odpowiedniego kuriera. Jeden z naszych zaufanych przewoźników odbierze przygotowaną przez Ciebie przesyłkę ze wskazanego miejsca. To duża ułatwienie, które pozwoli Ci nadać przesyłkę z pracy lub domu. Kurier następnego dnia roboczego odbierze od Ciebie przesyłkę. Zadbaj o odpowiednie zabezpieczenie telefonu tak, aby w trakcie transportu nie uległ on dodatkowemu uszkodzeniu. Zalecamy wybranie pudełka wraz z wypełniaczem oraz foli bąbelkowej. Nie musisz martwić się też o drukowanie listu przewozowego, nasz kurier nada go za Ciebie.

Czy przed wysyłką muszę zdejmować blokadę ekranu?

Aby dokładnie zdiagnozować Twoje urządzenie, niezbędny będzie dostęp do Twojego telefonu. Dlatego też jeśli korzystasz z blokady ekranu nie musisz jej zdejmować, dołącz do przesyłki kartkę z napisanym kodem lub wzorem blokady. Dostęp do telefonu pozwoli nam sprawdzić, czy urządzenie po naprawie działa prawidłowo.

Jak przebiega naprawa?

Gdy Twoje urządzenie trafi do naszego salonu serwisowego zostanie zarejestrowane, a następnie poddane dokładnej diagnozie. Potwierdzimy czy wybrana przez Ciebie w naszym sklepie usterka jest trafna. Jeśli tak, przystąpimy do naprawy i w ciągu 24 godzin odeślemy do Ciebie naprawione i odpowiednio zabezpieczone urządzenie.
W przypadku, gdy podczas przeprowadzania diagnozy okaże się, że w telefonie zostało uszkodzone coś innego lub występuje inna dodatkowa usterka, skontaktujemy się z Tobą. Poinformujemy Cię o tym co dzieje się z Twoim telefonem oraz przedstawimy kosztorys naprawy. Nie naprawimy Twojego telefonu bez Twojej zgody.

Co się stanie z moimi danymi?

Większość napraw jesteśmy w stanie wykonać bez ingerencji w oprogramowanie urządzenia. Mogą pojawić się jednak usterki, które będą tego wymagać. Nie martw się, nie usuniemy danych bez Twojej zgody. Jeśli wystąpi taka potrzeba skontaktujemy się z Tobą i poinformujemy Cię o planowanych działaniach.

Jak długo będzie trwała naprawa?

W zdecydowanej większości przypadków, jeśli będziemy mogli liczyć na Twoją współpracę to czas od momentu zarejestrowania telefonu w naszym serwisie do odebrania paczki przez kuriera minie tylko kilka godzin. Zdecydowaną większość usterek jesteśmy w stanie naprawić w ciągu 24 godzin. Jeśli przed zakupem usługi chcesz się upewnić, że posiadamy wszystkie potrzebne części, zapraszamy do kontaktu.